Saturday 2 March 2013

RADIA GANTI DEJAVU DI KINABALU



Hai Assalamualaikum…



Terreenngggggg tengggg tenggggg!! Sesungguhnya KAMI tidak akan melupakan hari yang penuh makna bagi diri sahabat KAMI pada hari ini. Woww…02 Mac ~ Special day bagi Radia..


KAMI mengambil kesempatan disini untuk meraikan bersama hari yang istimewa ini. Disini KAMI bertemu, mencorakkan kehidupan dengan penuh keceriaan. Tiada hadiah yang paling istimewa daripada KAMI melainkan iringan doa dengan setulus hati, semoga Radia dikurniakan Iman yang sempurna, ilmu yang bermanfaat, tubuh badan yang sihat, rezeki yang halal dan yang paling penting, semoga dikurniakan jodoh yang membahagiakan. Semoga kehidupan Radia lebih diberkati dan dirahmati oleh Allah s.w.t. Amin.


Walaupun sibuk dengan percutian yang ke sekian kalinya, namun ianya tidak sedikitpun menjadi halangan untuk KAMI mencoretkan bingkisan ucapan ini. Malah, ianya menjadi lebih istimewa kerana pada hari yang indah ini juga KAMI bermusafir bersama mencari secebis lagi kenangan untuk diabadikan dalam hidup KAMI dan disini lah terciptanya sejarah itu 
~Kota Kinabalu~.






HAPPY BIRTHDAY RADIA




Sekian saja untuk kali ini,


Ok bye, Assalamualaikum.

2 comments: