Saturday 24 November 2012

T-NOT LAKSA SARAWAK

Hai Assalamualaikum!!


Dalam sibuk-sibuk mencari tempat makan yang best, tidak pernah kuduga tidak pernah kusangka rupa-rupanya ada jugak tempat makan yang agak femes di sekitar kediaman KAMI ni. Apa taknya, dapat pengiktirafan Top 50 Best Laksa outlet in Malaysia, pada tahun 2009. Kedai ni asalnya sebuah rumah, kemudian diubahsuai menjadi kedai makan. Dibuka setiap hari kecuali hari Ahad. Pertama kali KAMI singgah sarapan kat sini ada orang tu baru balik dari jogging. Jom intai-intai sedap ke tak makanan kat situ.
Nie dia Kedai T-Not Laksa Sarawak tu.. Rumah orang jer.. (Nanti kita buat macam ni jelah jual nasi kerabu kat depan rumah.haha)
Ha siap tayang dia punya sijil lagi. Kau ada? (Ada..sijil tadika yang tengah amik scrol tu..)hehe
Memukau selera sik?.. Nyaman bah!
Tunggu laksa tak sampai lagi, PEACE dulu!
Isu ape laa yang begitu serius dibincangkan tuu!
Selain dari laksa, mee kolok pun ada jugak. Tapi memang best lah Laksa Sarawak dia. Kalau orang semenanjung datang sini comform tak boleh lupa rasa dia. huhu. Jangan menyesal pulak order yang mangkuk kecik nyer. Harga dia pun agak berbaloi. Yang special baru RM5. Yang biasa-biasa RM3.50 kot. huhu..(lupak indah). Selesai sudah makan, jom kita balik! hehehehe... Rasa macam nak tinggal jer orang yang joging tadi tu, suh sambung joging balik.. Dalam kampung pun ok ape! Haha. Ehh kedai ni ditutup hari Ahad k.hehe

Okey bye!! Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment