Monday 12 November 2012

ULAT BUKU

Hai Assalamualaikum!

Entah kenapa beberapa minggu tu asek pegi kedai buku je. Boleh kata tiap-tiap minggu! Dan dalam seminggu tu 2,3 kali jugak lah KAMI ke kedai buku. Tak kisahlah Popular ke Bookstore ke MPH ke. Ada je benda yang nak dicari. Maklumlah semua cikgu cikgi. Kedai buku di Tun Jugah, Boulevard, The Spring dan Satok tu la tempat lepak KAMI.






Tapi KAMI bukan beli buku saja yer. Lebih-lebih lagi Pija, ada saja benda pelik yang dibelinya. hehe. Contohnya single puncher yang comel ke, cutter paper yang boleh dibawa kemana-mana dan macam-macam lagi lah benda pelik yang dia boleh jumpa.


*This card entitles the member to a 10% discount on retail priced goods purchased at POPULAR Book Company outlets and CD-RAMA Departments in Malaysia only.

Siap jadi member Popular untuk 3 tahun langganan bersama. Share-share. Eh, macam nak duduk sini lama je? haha. Tapi boleh pakai kat semenanjung jugak kan?


Duniawi

Ukhrawi

Rohani

Kadang-kadang duduk kat kedai buku berejam pun tak pe. Masa tak terbuang dengan sia-sia. Duit pun tak habis kat lain. Kan?

Kalau nak pinjam kad member bagitau je. Nanti kita pegi kedai buku sama-sama!hehe

Bye!! Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment